fredag 25. juli 2008

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Endelig ble det litt sommer her også. Våknet til knallblå himmel i dag og vi var lovet mange varmegrader, noe det også ble. Meg og Hedda gikk ut døren litt før halv elleve i dag formiddag og kom hjem igjen rundt halv åtte i kveld, så vi har virkelig fått full solvaluta =) Vi har spist is, gått med kjole og sandaler, smørt oss med solkrem og grillet. Ordentlige sommer-ting og tang, jippi!
Dagens utfordring ble å snakke engelsk til noen som overhodet ikke snakket engelsk noe særlig bedre enn meg. Og der stod vi i varmen og jeg skulle forklare hvor nærmeste leiebil-firma var...ca 20 minutter å gå fra der hvor vi befant oss. Jaja, hun trodde hun forstod og da var i grunnen jeg fornøyd. Hun smilte og takket og gikk ihvertfall i riktig retning =)

Før jeg tar turen innom dusjen, for så å komme meg i seng, så ville jeg bare si at det jammen er meldt sol i morgen og. Da blir det mere is! Skulle i grunnen bare mangle at vi ikke skulle kose oss i ferien, som dessverre bare varer i ca 1 uke til...

Ingen kommentarer: