onsdag 13. august 2008

Auuuu!

Jeg våknet i natt av at jeg lå på magen og ville snu meg på ryggen, men fikk sånne smerter i ryggen at jeg ikke klarte det. Sovnet etter en liten stund igjen og våknet med vondt i ryggen i morges. Fikk klær på meg og stelte Hedda, tenkte at å gå litt på jobb kunne kanskje hjelpe. Men da klokken var ni i morges måtte jeg bare ringe min kjære så han kunne komme og hente meg og hjelpe meg til legen. Ryggen låste seg helt og jeg var kvalm pga smertene. Kom meg til legen og fikk paralgin forte og sykemelding. Har en vridning i ryggen mest sannsynlig og skal ligge på sofaen med beina i 90 graders vinkel. Har vært mye tårer i dag og jeg er bare fortvilet, vi holder liksom på å flytte... Jippi!

2 kommentarer:

Alle oss sa...

Desverre så skjer ting og ikke minst sykdom når det passer minst! Nå må du følge legens råd, ligge og hvile , behandle smertene. God bedring :o)

Kathrine sa...

Det er best å følge legens ordre. Ta det med ro og slapp av, så heles kroppen. I mellomtiden får du kalle inn dugnadstroppene til å hjelpe med flytting !