lørdag 9. august 2008

En uke er gått

Og prinsessen er innkjørt i ny barnehage =)
Det har gått kjempe fint. Hun har fått en rolig start i og med at vi har hatt færre barn på avdelingen, så det har nok vært bra. Men hun kommer fort inn i rutinene og drikker stolt av vanlig (ikke noe tutekopp der nei) og rydder etter seg som de andre gjør når de går fra bordet. Store jenten min! Hun leker og tar kontakt med de andre barna, det ser absolutt ut som hun skal trives ja. I går fikk hun være uten mamma i barnehagen, siden jeg har fri annenhver fredag. Det hadde gått utmerket fikk jeg beskjed om. Herlig!
Meg og mormoren til Hedda var nemlig og besøkte Stoff og stil sin nye butikk i Bergen. Det var rett og slett en "godtebutikk"! Utrolig mange fine stoffer, ganske billig også. Litt garn men mye annet spennende. Kjøpte med meg litt hjem som forhåpentligvis blir bukse til barnehage bruk. Det kribler i magen når du går i en sånn butikk og får mange nye idèer og tips, spesielt med en mor ved siden av som bare oppmuntrer og sier, dette klarer du helt fint å sy!

1 kommentar:

Alle oss sa...

Hei :o) Så flott å høre at det går bra med Hedda i ny barnehage og godt å ha henne så nært ! Hun høres ut som en sosial frøken. Den butikken så ut som godtebutikk for voksne ja, godt ikke prisene er så stive