lørdag 8. november 2008

My boobs!

Den sangen er rett og slett ikke noe å snakke om, men det er hun som synger den, Lene Aleksandra! For de som har fulgt med på "Skal vi danse?" på tv2 hver fredag kveld, så er det kjent at Lene nå er i finalen. En velfortjent plass spør du meg, selvom jeg ikke har dommer-egenskaper til å kunne uttale meg egentlig. Men som tilskuer og skeptiker før hun entret dansegulvet for første gang, så må jeg si at damen virkelig kan danse! Hun er fantastisk flink, har er en meget flott kropp og ser ut som en prinsesse i de kjolene hun har hatt på seg gjennon konkurransen. Jeg synes det var kjekt at hun viste at hun behersket dansen siden hun har fått ganske mye negativ kritikk for musikken sin. Dansepartneren hennes har gjort en super jobb og de er et flott par på dansegulvet! En Bergenser som vet å gjøre jobben. Jeg håper at Lene Aleksandra vinner finalen neste lørdag!




3 kommentarer:

Alle oss sa...

Dama danser heldigvis bedre enn hun synger

Fru Fryd sa...

Hei:0)
Koselig at du har lagt deg til som følger av bloggen min. Velkommen skal du være!!

Har tittet litt rundt her inne hos deg, og du har det kjempe triveligt. Ha en fin uke, trudeluuu...

Anonym sa...

FLO FLO FLO FLO FLO FLO FLO FLO FLO :D