onsdag 13. mai 2009

Koldtbord til 17.mai

Jeg sitter her og skriver huskeliste til handletur. Vi blir 10 stk til lunsj på 17.mai og da er det viktig å servere rikelig og god mat. Legger ut det jeg har skrevet til nå og kom gjerne med forslag :)

  • reker, laks/ørret
  • stek, roastbeef
  • spekeskinke
  • oster
  • karbonader
  • kyllingvinger
  • majones
  • smør
  • egg
  • potetsalat
  • ruccolasalat
  • rød løk
  • tomater,agurk og paprika
  • druer
  • melon
  • sitron
  • brød og rundstykker, lys og grovt

I tillegg er vi noen som er veldig glad i rømmegrøt:

  • rømmegrøt
  • kringler

Ååå som jeg gleder meg, både til å lage maten og spise den :)

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Tzatsiki er knallgodt på koldtbord :)
Sammen med brød f.eks.


Tror dere får et godt måltid !

Line sa...

Nam, her var det mye snadder, jeg elsker rømmegrøt!

Ha en flott 17.mai-feiring!:)