fredag 5. juni 2009

Ordknapp!

I går da jeg var på vei hjem, gikk jeg gjennom byen og traff på et marked. Sånt liker jeg! Dette var kunsthåndverk og jeg måtte ta turen inn i teltene for å se. Det var mye fint å se på. Keramikk, ull, glass, klær og knapper fra Snella og Petronella. Jeg jublet og ble stående og beundre knapper sammen med ganske mange turister og ivrige kikkere. Så utrolig mange fine, morsomme og artige knapper. Om du ikke har vært inne og sett på siden, så gjør det nå!

Jeg bestemte meg for å kjøpe nye knapper til en sånn hverdagstrøye fra Indiska jeg er så glad i. Fargen på den er grønn, så hvite knapper med ord på var midt i blinken. Nå står det altså følgene på mitt bryst når jeg tar den på meg:

RÅKKEN RÅLL LYKKE TROLL :)

009

1 kommentar:

Husbyggingen sa...

Åh så STILIG!!!! Akkurat slike ting jeg elsker da! Selv om det går litt mer i buttons hos meg... Skl sjekke innom siden der nå jeg :o) Takk for tips!