torsdag 28. januar 2010

Mamma mamma mamma!!!

Jeg kan love at hvis vi skulle bli velsignet med flere barn, så skal ikke det neste barnet lære å si mamma før h*n er minst 5 år! Jeg blir koko av å høre mamma hele tiden. Selvom det er i forskjellige tonefall hjelper det ikke! Mamma kan du se her? Mamma kan du gjøre sånn? Mamma jeg vil, mamma kom! Og hvorfor er det fremdeles bare mamma som ropes på, selv når pappa er hjemme???
Ofte så frister det å bare holde meg for ørene, for å overhøre og late som jeg ikke hører, er nytteløst. Hun gir ikke opp før jeg har reagert. Bare på disse minuttene jeg har brukt her har mamma blitt ropt på aaaaltfor mange ganger!
ts

4 kommentarer:

Anne Kjersti sa...

Kjenner meg godt igjen i det du skriver ;)

FrustrerteHeidi sa...

Jeg har fem som sier mamma mamma mamma mamma mamma jeg + pappaen som sier mamma mamma mamma :-/ Er det rart jeg er hugger'n stort sett hele tiden? :-)

SV:Han lo da han leste den selv…han leser alt jeg poster før jeg poster det.

Grete (fra Osterøy) :-) sa...

Hehe...godt vi er flere... Det verste er når Mia roper mamma, jeg sier ja, hun roper mamma litt høyere, jeg sier ja litt høyere og så skriker hun maaaaaamaaaaaaaa...DA må man telle... :-) Heldigvis sier Emma bare pappa :D :D :D Og sånn skal det bare være...selv om hun roper pappa etter meg, så er det en befrielse å høre noe annet ;-)

Unknown sa...

he he he vi har det herlig ;o)