søndag 21. februar 2010

Litt ymse…

Som jeg har skrevet om tidligere, så strikket May-lill denne nydelige jakken til meg. Jeg har prøvd å ta bilder av meg i den, men jeg blir ikke fornøyd med de, derfor nettbildet. Jakken trengte 3 knapper og valget falt på disse treknappene. Tror jeg blir nødt å sy de på loddrett i stedenfor, de hoppet fort ut av knappehullet sitt.
Jakken er nydelig, god og varm!
 017
På fredag var det karneval i barnehagen og Hedda gledet seg masse! Kjekt å se at hun nå er blitt så pass stor at hun bryr seg om hva hun skal gå med og vil gjerne pynte seg. Jeg hadde kjøpt prinsessekjole for noen uker siden, men det visste ikke hun.
005
Også har jeg fått med meg litt bok-salg. Har veldig lyst å sy, har noe stoff og maskin. Så kanskje denne boken hjelper meg på vei :)
001

2 kommentarer:

Alle oss sa...

Så flott jakke du har fått deg :-) Fin farge som kan kombineres til mye !

Hedda trenger ingen prinsesse kjole, hun er naturlig prinsesse :-) Men hun var veldig fin karnevals jente.

Ser du er en av disse kreative sjelene som er flink å gjøre ting. Jeg sitter litt på gjerdet og er imponert!

Janicke sa...

Tusen takk Gøril :)