lørdag 20. mars 2010

Lørdag=♥

I dag kommer min kjære hjem og vi gleder oss! Alltid deilig å være sammen i helgene, da blir det ekstra kos ♥
Et par oppgaver på planen i dag:
  • kjøre og hente min elskede når han har våknet
  • hente en ventil på en bilbutikk for mor
  • innom en lekebutikk med stoooort utvalg :)
Så er det tid for lørdagskos hjemme hos oss. Deilig mat og litt lørdags godis.
Hedda kom inn til meg i natt…første gangen våknet jeg og bar henne inn igjen i egen seng. Hun sovnet nesten før hun lå på puten sin igjen. Andre gang hun kom inn registrerte jeg ikke, hun bare lå i sengen da jeg våknet. Dessverre blir det ikke noe klistremerke i dag på hennes belønningsliste. Vi har snakket om det og hun skjønner det. Håper neste natt tilbringes i hennes eget rede.
God helg alle =)
have-a-good-weekend-02

1 kommentar:

Line sa...

God helg, kos deg med både små & store! :)