fredag 30. april 2010

Jeg tar utfordringen, gjør du?

Som jeg har sagt før, så kan jeg sitte i timesvis og se på blogger på nettet. Jeg koser meg med alt fra hud/hår og sminke til sko, kosthold og håndarbeid. Nå har jeg kommet over noe som fristet å bli med på, så hvorfor ikke. På mandag starter jeg!
Ta en tur innom The Shrinking Line  for å lese hva dette startet med. For min del blir det fra mandag 3.mai og 12 uker fremover til 26.juli en forbedret vei til et sunnere og sprekere meg. Hvordan? Disse målene skal hjelpe meg på veien:

  • Spise strengere lavkarbo

  • Ikke godteri utenom litt mørk sjokolade/bacongull i helgene 

  • Gå tur 3 ganger i uken
Jeg gleder meg til å følge med hele gjengen og ikke minst resultatene. Dette skal bli knall!
gladdis gladdis gladdis

1 kommentar:

Grete sa...

Så flink du er Janicke :-) Jeg heier på deg :-)