onsdag 7. april 2010

Ny omelett for meg

Lavkarbo kost har gjort slik at jeg spiser masse egg! Enkelte dager mer enn andre, men generelt mye egg. Da kan jeg og bli litt lei egg-smaken og har nå hatt en periode uten egg (og lavkarbo i grunnen…), men nå er jeg super klar!
På søndag hadde jeg kjøttdeig, noe grønnsaker, egg og ost som jeg skulle lage middag av… Ikke så spennende kanskje, men Hedda ønsket omelett og jeg ønsket noe med kjøttdeig. Jeg steikte kjøttdeigen, krydret og hakket løk, tok oppi litt mais og tomater. Når dette surret på svak varme tok jeg 3 egg og 3 ss vann og vispet sammen, helte det over og kuttet ost på toppen. La over et lokk og tømte oppvaskemaskinen. Voilà!
002
Jeg spiste det bare som dette men kunne gjerne hatt litt salat til, Hedda hadde pastaskruer til. Det var mektig og kjempe godt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det der skal prøves :o) Alltid ok med litt variasjon og å få litt tips fra andre. :o) Thanx snupp!

sliter litt med "påske-ettervirkninger" enda, men er på rett vei hi hi

May-lill sa...

Omeletten så veldig god ut.