fredag 9. april 2010

Startet helgen med trim!

Ja tenk, det gjorde jeg. Tok bussen til barnehagen i stedenfor å kjøre bil, for Hedda synes det er knall og ta buss. Da hun var levert gikk jeg til byn og i dag tror jeg at jeg satt ny rekord… Gikk fra barnehagen kl 9.36  og var i byn kl 10.15! Da jeg gikk den turen første gang brukte jeg 1,5 time…
I byn var jeg innom en del butikker fordi mitt lille lykketroll trenger nye klær. Spesielt gensre og nå nye sko. Kan ikke sende henne ut med vintersko eller støvler nå som våren virkelig skal komme frem i helgen. Og selvsagt satser jeg på at værmeldingen stemmer ;) Det ble både sko, et par topper og til og med en kjole. Håper hun blir fornøyd når hun ser det. Hun pleier å stråle om kapp med solen bare hun får nye hårstrikk, så regner med jeg får en klem ja ♥
Nå har jeg spist litt lunsj og slappet av, skal straks tømme oppvaskemaskinen og sette på en klesvask. Deretter håper jeg at både min kjære samboer og min datter er klar for avhenting. Helgen skal nytes!
treeswing

2 kommentarer:

May-lill sa...

Det er gøy å shoppe litt. Regner med att hun blir veldig glad. Gi Hedda en klem. Så må dere ha en riktig god helg

Christine sa...

Hei=)

Så flinke dere er til å ta bussen, de liker det=))

Klem fra C!