onsdag 21. april 2010

Valper til salgs ♥

Jeg hjelper min søte mor med å selge valper og legger ut noen bilder av de som er igjen. Det er bare å ta kontakt om du skulle ønske at en av dem ble din.
Jenten merket gammelrosa er født med halevirvel og kan dessverre ikke stilles ut eller avles på. Hun blir derfor solgt til halv pris.
Mammaen er Griffon bruxellois og pappaen er Griffon Petit brabancon.
Valpene ble født 28. februar og er leveringsklare 25. april og er id-merket, registrert i NKK og har med helseattest.
002 Hanhund, brabancon
005 Hanhund, bruxellois
012 Hanhund, brabancon
019 Tispe, brabancon
022 Tispe, brabancon (halevirvel)

3 kommentarer:

BYTIPPENE sa...

å han på bilde nr 2 var no berre herleg då,,, skulle eg hatt hund ville eg hatt han,,,,

Janicke sa...

Jepp, kom igjen Gunn. Skal love deg du hadde smeltet :)

summis sa...

Hei
Jeg er interessert i en av hundene dine. Kan du ringe meg? Tlf. 41297029. John