tirsdag 25. mai 2010

Har fått award :)

Tusen takk til Lene Pene- Galskap, for denne søte awarden! danse2

award25

- Kopier awarden inn på din blogg for å vise at du har mottatt den

- Takk og link til den som har sendt den til deg

- Link til 7 andre bloggere og spre glede

- Fortell 7 ting om deg selv

♥♥♥♥♥

1. Jeg har den beste kjæresten og den vakreste datteren jeg kan ønske meg love

2. Vi bor i et hus som er over  350 år gammelt!

3. Jeg har 5 tatoveringer og 2 piercinger.

4. Jeg er et kakemonster…

5. Jeg har skodilla!

6. Jeg elsker lilla :)

7. Jeg gleder meg til sommer og sol!

♥♥♥♥♥

Denne awarden sender jeg videre til blogger som det er verdt å ta turen innom:

1. Rønningens

2. LenaBeatrice

3. The shrinking Line

4. Gyldenkrons strikkede verker

5. Majas hobbykrok

6. Litt om meg og mitt

7. Stines hobbyblogg

2 kommentarer:

gyldenkron sa...

Tusen takk for flott award :)

Anne Kjersti sa...

Tusen takk! Det var koselig :o)