torsdag 13. januar 2011

Trøtt og tom

Det blir periodevis blogget for tiden. Jeg er fryktelig trøtt etter å ha begynt igjen i jobb i 100% etter å ha vært sykemeldt 50% 1 år. Jeg er grytidlig oppe og hjemme sent på ettermiddagen. Etter snuppen er lagt er jeg i grunnen også klar for natten, men litt kveld må jeg jo ha….

trøtt 

I tillegg holder jeg på å peile inn kroppen igjen på lavkarbo kost. Det lille jeg er på nett, foregår da som oftest på lavkarbo relaterte sider. Jeg prøver nye oppskrifter og styrer på. Kroppen trenger det!

Jeg har lyst på masse energi til å strikke og kose meg på kveldene, blogge og surfe, men det er såvidt jeg har energi til noe. Håper det snart endrer seg litt. Heldigvis har jeg en samboer som tar seg av rydding og klesvask for tiden

Nå er klokken allerede for masse og jeg kryper til sengs.

Natta  nattis

1 kommentar:

Grete sa...

Har savnet innleggene dine :-) Håper du finner energien igjen. Klem!