mandag 6. juni 2011

En helg med litt sol!

I går skyndtet vi oss ut for å nyte solen som strålte. Vi har ikke vært bortskjemt på den fronten i det siste, så det er bare å få med seg de strålene som kommer.

Vi ble plukket opp av min onkel og tatt med ut til mor, og der stod hagen klar for å brukes. Litt ute av trening klarte jeg selvfølgelig å svi meg noe saftig, både på armene og på halsen. Smørte på "ullgenser på boks", altså solfaktor 50, og koste meg videre. Vi grillet, drakk kaffe, koste med Lucas og valpene, skravlet med mor, onkel Tommy, onkel Bård og tante Silje. En nydelig søndag rett og slett ♥

Lucas har arvet en meitai som jeg brukte til Hedda, så da måtte jo tanten prøve å bære litt. Det er noe av det beste som finnes nemlig ♥


2 kommentarer:

BYTIPPENE sa...

Å for ein koseleg dag då,,, og du var rå flott på bilde min venn...

Torunn sa...

Så flott bilde. Du stråler :-)