fredag 28. oktober 2011

En deilig start på fredagen vår.

 

I går var det en litt hektisk dag med middagslaging i barnehagen, som resulterte i null lunsjpause for denne kokken, hjem med snuppa etter seinvakt for å lage “middag” på kortest mulig tid. Middagen blir satt i “ “ rett og slett fordi at det hun fikk i går ikke går inn under min betegnelse for middag. Men Hedda var fornøyd og ble mett, så da var mor og fornøyd.

Etter å ha servert henne forsvant jeg på badet, stelte meg og byttet litt klær. Tok imot min skjønne beste venninne Grethe, som kom og var barnevakt for Hedda, mens jeg var på foreldremøte i barnehagen.

På vei til møte spiste jeg en kakemann til middag i bilen… Apropos “middag” ja…

To timer på møte gikk fort og greit. Alltid kjekt å kunne snakke med foreldrene under litt mer rolige omstendigheter. Svare på spørsmål og prate litt løst og fast er veldig kjekt.

Full pil hjem etter møtet og jeg var trøtt som en dupp. I seng og sovnet på flekken!
Dermed var det greit å avtale i går at jeg skulle begynne klokken ti i dag. Det gjorde starten på fredagen vår veldig behagelig. God frokost med ferske rundstykker, kaffe og kos med lille snuppen min.

Nå skal vi gjøre oss klar for siste dagen i barnehagen før det er helg!

Ha en avslappende helg og drøm om Island with a palm tree

Ingen kommentarer: