tirsdag 12. oktober 2010

Salat til lunsj!

I går kveld stod jeg på kjøkkenet og skulle i utgangspunktet lage salat til min kjære, som i disse dager er under utredning på sykehuset. I går var han kjempe sulten og lunsjen han fikk servert var ett rundstykke, ikke nok for en mage uten frokost. Så da ville jeg lage en deilig salat han kunne ta med. Jeg laget en lunsjboks til han og en stor bolle med salat som kunne stå i kjøleskapet til i dag. Så nå har jeg akkurat spist nydelig god salat til lunsj:
Isbergsalat, rød og gul paprika, tomat, hvitost i terninger, hardkokt egg, piknikskinke og litt mais. Nam!
030

2 kommentarer:

May-lill sa...

Salaten så veldig god ut. På båten hadde de salat bord i kafeen. Med masse godt til en billig penge. Så der var jeg.

Line sa...

Hmm...fristende salat! Nå fikk jeg inspirasjon til lunsj i neste uke - takk! :)