lørdag 5. april 2008

Papirfly, modellerkitt og sinnatagg!

Jeg må si at jeg har en strålende karriere innen papirfly-laging! Jeg er godt opplært i barnehagen og kan jaggu meg bruke den gode evnen min hjemme også. Med store vinger, små vinger, hale og Hedda sine kunstneriske tegninger på, så er det ikke noe tulle fly nei. Hedda, storebroren og meg hadde en ganske intens flytime i stuen etter barnetv.
Modellerkitt med glitter ble også prøvet i dag, da uten den minste trollungen. Like greit tenkte jeg for hun har vært en smule sinnatagg. Temperamentet er det ingenting å si på! Hun blir rasende og legger seg ned på gulvet og hyler. Er ikke alltid det skal så mye til, men heldigvis er hun ikke langsint. Gudene må vite hvor modellerkittet hadde endt opp om hun fikk kna på det i dag. Hun har det med å kaste på ting når humøret er på den siden av gjerdet. Men i morgen våkner hun nok opp og er den smildende blide, glade, gode og vakre prinsessen min igjen....håper jeg =)

1 kommentar:

Alle oss sa...

Papirfly! Har friskt i minne at Tobias ville komme i Gunnuies rekordbok for å lage flest paprifly! Og slik så det ut her hjemme også! Du og han kunne blitt en godt team ;o)

Sinnaplugg hører livet til hehe.