lørdag 13. desember 2008

Nettløs!

Ikke toppløs eller bukseløs, men nettløs har jeg vært. Derfor har vi ikke kommet lenger enn til 1.søndag i advent bl.a. Men jeg kan garantere for at det er tent 2 lys på adventstaken her i stuen, og i morgen blir det tredje tent. 

Enn oppdatering om oss: jeg er fremdeles sykemeldt, har passert den sjette uken nå. På mandag har jeg min første time på ims-behandling. 

Jeg er veldig spent og positiv, dette SKAL hjelpe på mine vonde armer (golf-og tennisalbu på begge to). 

Ellers har frk Vil-ikke, Hedda altså for de som er litt treig, vært hjemme fra barnehagen både torsdag og fredag. Første dagen hadde hun feber og en veldig stygg hoste, andre dagen ble hun heldigvis feberfri utover dagen. Men med hosting og tett nese på natten har vi to sovet minimalt. Hun har merkelig nok ikke vært interessert i å ta igjen noe søvn på dagtid heller, til min fortvilelse. Men i natt har hun sovet uten stopp og det har jeg også, pappaen stod opp tidlig og jeg fikk sove til jeg våknet...kl 12.15. FANTASTISK deilig!

Ukens høydepunkt er frisørtime til meg selv kl 16 i dag hos min favorittfrisør!    

Ingen kommentarer: