søndag 8. februar 2009

Søndagstur med mormor og hundene

Mormor kom til byn i dag og ville gå på tur med meg og Hedda i det flotte været. Hun hadde begge hundene med og vi koste oss ute i solen.  Det ble bolle og varm kakao og kaffe underveis. 

Hedda er veldig glad i hundene, Rocky og Pia, og ville veldig gjerne holde båndet. Det fikk hun lov til og det gikk stort sett veldig fint. Hundene er noen mamma-dalter så de gikk ikke langt unna mor, samtidig som Hedda styrte hvilken vei hun ville gå. En herlig blanding skal jeg si! 

Også måtte jeg ha med de siste innkjøpte nøstene... To Viking sportsragg og ett Faerytale alpakka i en nyyydelig farge. Det siste SKAL jeg bruke til meg selv, dermed basta! 


2 kommentarer:

May-lill sa...

Har sikkert strikket 15 slike, to stykker i kveld ble det og

Anonym sa...

Stas å gå på tur med hundene nesten helt alene! ;o)

Kos deg med det nye garnet og ha en fortsatt god helg!