fredag 27. november 2009

Enda mer sykdom :(

I går hadde jeg fri og det eneste jeg orket var å ligge på sofaen og tidvis sitte litt på dataen. Kjente at vondten i kroppen kom snikende og halsen ble mer og mer tett. I natt har jeg hatt feber og våknet med en kliss våt t-skjorte.  Kjente at det var lurt å komme seg til legen siden jeg hadde svineinfluensa forrige uke. Hun fant streptokokker i halsen og jeg har begynt på antibiotika. Er sykemeldt en uke og akkurat nå skal jeg ta med meg dynen på sofaen og bare se på tv. 

Uten å virke for sytete, så er jeg MØKK lei sykdom nå!!! 

4 kommentarer:

May-lill sa...

Stakker deg, nå synest jeg synd på deg. Så mye du har vært syk i det siste. Håper kuren virker. Helge klem fra oss på Tysnes.

Unknown sa...

Uff.. Masse masse god bedring til deg :o)

Alle oss sa...

Det kan se ut som at streptokokkene trives godt hos dere ! Håper du er i bedring snart. Strep A er rett og slett vondt! God bedring :-)

Anne Kjersti sa...

Har du blitt frisk ennå? Klem