torsdag 11. februar 2010

Kveldskos :)

Etter å ha hentet en snupp med magetrøbbel i barnehagen i dag, dusjet henne, laget middag, prøvd å mate henne litt, servert henne tørre vafler og Biola blåbærmelk i stedenfor middag, hentet enda mer blåbærmelk, mer vafler, løpt med henne på do, hentet litt til Biola og enda litt vaffel, pusslet på gulvet, hatt piknik på gulvet og blitt servert usynlig kaffe, har jeg endelig satt rompa ned for kvelden! *trekker pusten*
Snuppen er lagt og jeg håper hun får sove hele natten uten flere do-besøk. Stakkers liten hadde vondt av å bare sitte på sofaen nå :( Men jeg har bestemt at det er over i morgen, så da er det det :)
Her er noe av det jeg skal kose meg med nå.
005
                                 +
006
                            =
                           

2 kommentarer:

BYTIPPENE sa...

Får håpe at hu får ein god natt og at hun får sove godt... For det er det som er viktig... Så får morgendagen bli som den vill...

May-lill sa...

koselig kafe besøk i dag. Kjekt å hilse på grethe.Ble en lang dag på oss, ikke hjemme før 23.30