onsdag 17. mars 2010

Rydde, kaste, ordne

I dag er dagen for at skrot kastes, hybel-dinosaurer på loftet forsvinner og for små klær pakkes bort. Prinsessen skal få prinsesserom og mor skal forhåpentligvis få sove natten gjennom uten å bli vekket kontinuerlig av en kosete jente. Det er ihvertfall lov å håpe!
Vi har prøvd før og prøver igjen. Hedda har egen seng på et soverom som hun deler med storebror. Det går fint siden han bare er her annenhver helg. Men Hedda har nektet plent å sove i egen seng etter grindsengen ble byttet ut med stor seng. Hun har dermed sovet på rom med oss frem til nå, men nå orker jeg ikke fortsette med det. I natt våknet jeg av at hun sov oppå meg!!!
Nå har jeg hengt opp prinsesse-veggdekor, en rosa blomster-lampe, prinsesse-sengetøy og prinsesse-pute er på plass. I tillegg er det kosebamser i fotenden av sengen og rommet er ryddet. Det må da bli bra?
Er klar for å ta noen kamper iløpet av de nettene vi går i møte, men så er jeg klar for å nyte god nattesøvn, uten en 3 åring snorkende inn i øret… 
Nå håper jeg at Prinsesse vilikke vil!

2 kommentarer:

May-lill sa...

Krysser fingrene for att dette skal gå bra Nå må du bare være stanhaftig i noen dager.........

Line sa...

Håper Hedda trives på det nye rommet sitt, og at dere får sove godt begge to! :)