lørdag 15. mai 2010

Vi bare elsker sol og ute-tid

På torsdag koste vi oss hele dagen sammen med fam. Grethe, Torunn og Markus, Siw og Emilian i Sandviken. Jeg bakte sjokoladekjeks som vi hadde med, en kanne kaffe og drikke til snuppen.

Hedda ville ha med dukkevognen og gikk både til og fra gladdis

Hadde ikke helt troen på at det skulle gå så bra som det gjorde, men hun overrasker meg stadig :) Vi brukte ca en halv time èn vei og da gikk hun ganske fort!

Dukkene er plassert i dissen.

021

Hedda tar ansvar og passer på at dukkene sitter fint ;)

022

Mere fart-mere fart-mere fart! :)

023

1 kommentar:

Unknown sa...

Det var så koselig atte. Håper det ikke blir så lenge til vi gjør det igjen... vi er jo bare en liten busstur unna :o)

Tenkte jeg i kveld skulle sette meg ned i ro og mak og lese litt om dette 12 ukers greiene og prøve å henge meg på. :o)

Jeg har kastet alle gode forsetter på dør denne helgen og skal spise masse "ulovlig" he he men det rare er, at etter et rundstykke og noe chips er jeg stinn i magen og sinn av dårlig samvittighet, selv om jeg har gitt meg selv lov... haha hvem skulle trodd det for 6 mnd siden ;o)

Men på tirsdag er det lavkarbo all over. Skal være streng som få og ikke bare smake ditt eller bare smake datt... det eeer så vanskelig å hente seg inn igjen. Så jeg ønsker våren velkommen med egg, bacon, fløte, craime Frech og ellers alt annet med mindre enn 5 karber hi hi hi

Kjekt å se dere igjen i dag, selv om det ble en kort affære.

Vi snakkes plutselig!

Stor klem