søndag 22. august 2010

Gjenbruk, gi bort og selge.

Hele lørdagen brukte jeg på å sortere barneklær fra Hedda sine 3 første leveår og herre jemini! Jeg har tatt vare på det meste og jeg kan love at det var blitt MYE! Dette har tatt altfor masse plass der hvor vi har lagringsmulighet, så i går bar jeg alt ned i stuen for å få orden. Sortere etter størrelse og levere tilbake det som var lånt. Vi har stor stue, men jeg brukte jaggu stor plass da jeg holdt på.

Min kusine Rebekka skal ha baby (jente) i september og hun har alt fått litt av Hedda sine babyklær. Men nå står det plutselig en del poser til og venter på henne. Så deilig når familie kan bruke det!

Så jeg brukte lørdagen på å mimre, husket tilbake til da vakringen min bare var noen måneder og koste seg på teppe med rangler og bitering. Lekene hennes fant jeg frem og Hedda så nysgjerrig ned i posene. Hun synes det var morsomt at det var hun som hadde lekt med de. Hele tiden kjente jeg på tiden som har rast avgårde. Hun blir jo 4 år om bare to måneder!

Uansett var det veldig godt å få tatt tak i kaoset, pakket klær i poser og merket. Mye klar for avhenting og videre bruk. Så nå er det bare å glede seg til september og babykos i familien

danse2  danse2  danse2

Ingen kommentarer: