tirsdag 28. juni 2011

Brillefin?

Så var det gjort. Denne damen har vært på besøk hos en snill optiker-dame som fortalte at kanskje en brille vært greit etterhvert? Jeg har ikke de største synsvanskene, men det og skjeve hornhinner kunne være grunn god nok for å trigge migrenen. Så da tenker jeg at det absolutt er verdt å prøve, for migrene er noe ordentlig HÆRK!

Var aleine når jeg valgte innfatning og brille, så jeg var litt spent på hvordan andres reaksjon ville bli. Men jeg har heldigvis bare fått høre positivt :) Jeg valgte en brille som jeg likte og følte meg vel med og det ser ut som det har funket. Så får brilleslange være brilleslange, men jeg er brillefin. Nemlig! (veldig så selvsikker jeg ble...hihi)

3 kommentarer:

BYTIPPENE sa...

enig med deg at du er brille fin... også er dei ikkje lilla, der overraska du meg godt.... Var så sikker på at dei ville være lilla eg... hm hm du overrasker meg stadig min venn

May-lill sa...

Du kledde de veldig godt.

Janicke sa...

Tusen takk :)