fredag 23. september 2011

Klar for å innta helgen.

Fredag og fri i to dager, det skal bli ubeskrivelig godt! Det er veldig travelt på jobb for tiden og dagene inneholder for min del ikke mye mer enn det. Når arbeidsdagen er er ferdig er jeg og nemlig ferdig. Har slitt litt med energien de siste månedene, men nå har jeg begynt på flaske nr 2 av Floradix og jeg føler det har hjulpet. Jeg har jernmangel og får både jern og vitaminer/mineraler gjennom denne ganske så ufyselige “shot`en” som jeg tar til middag hver dag. Det er absolutt verdt det!

 

Planer for helgen:

  • bibliotekbesøk i morgen for å levere inn og låne nye bøker
  • kjøpe litt innhold til kjøleskapet som i dag er skrekkelig tomt
  • rydde på plass rene klær som i uken bare har blitt brettet
  • spise god middag og lørdagsgodis sammen med snuppa
  • se Knerten i knipe på kino
  • strikke og kose meg

 

Som det vises her skal vi i grunnen ha en rolig og avslappende helg, meg og Hedda. Pappa og storebror kommer ikke hjem før neste helg, men vi jentene klarer oss. Winking smile

 

NYT HELGEN OG LADE BATTERIENE!

1 kommentar:

BYTIPPENE sa...

ÅÅÅåååå det hørest ut som ei perfekt helg... Rein kos heile helga....