mandag 6. oktober 2008

Gratulerer med dagen prinsessen min!

Tenk at du har vært hos oss i 2 hele år. Føler innimellom at det bare er noen måneder siden du ble til, og andre ganger kjennes det ut som du alltid har vært her. Du gjør og sier så utrolig mye morsomt, du får oss til å smile og le, men vi kan og bli ganske forundret. Du stortrives i barnehagen og har fått mange nye venner, du er utrolig glad i mormor, morfar og tante Silje. Og for ikke å snakke om Pia, hunden til mormor og de. Du sprudler og viser så veldig glede, men vi tviler heller ikke når du er sint og forvirret. Du er rett og slett veldig tydelig når det gjelder å vise følelser. Går vi forbi noen så hilser du alltid, du smiler og sier hei. På bussen prater du alltid med noen, flørter og deler ut smil.
Du elsker å synge. Vi synger "Nede på stasjonen", "Lille petter edderkopp", "Bæ bæ lille lam", "Oppe på fjellet" og "Byggmester Bob" omtrent hver dag. Du lærer nye sanger veldig fort. Rim og regler, bøker, lego og tegning er blant favorittene.

Mammaen min, sier du masse for tiden. Og du viser tydelig hvem mammaen din er, og jeg er så uendelig takknemlig for at det er meg. Jeg elsker deg over alt på jord jenten min


2 kommentarer:

BYTIPPENE sa...

Snufs, kor søtt då,,, ho viser så stor glede den jenta at det er ein rein fryd å få ta del i dagen med henne. kjempe glad i dåke begge...=)

Alle oss sa...

Vel overstått og grattis med dagen til Hedda ja :o)