tirsdag 6. januar 2009

Nytt år og nye muligheter

Jeg for min del startet like godt det nye året med å bli pottetett! Jeg hadde time hos legen i dag pga armene mine og da kunne hun fortelle at det mest sannsynlig var en bihulebetennelse jeg hadde fått. Men hun ønsket at jeg så det an i et par dager til før jeg fikk antibiotika. Ikke meg imot så lenge paracet fungerer. 

Armene mine derimot er det ikke så mye å gjøre med enda bortsett fra å ta det forsiktig. Ikke tunge løft og minst mulig belastning generelt. Jeg har vært sykemeldt lenge nå og før jeg begynner å gå på veggene, skal jeg prøve meg i jobb i 50% fra og med mandag. Jeg gleder meg! Jeg savner barna i barnehagen og kollegaene mine. 

Hedda er frisk som en fisk igjen og godt er det! Hun spiser igjen og er den glade jenten hun som oftest pleier å være. Energisk og full av liv har hun vært hjemme med en redusert mor i dag, men i morgen er det barnehage igjen for henne. 

Det siste nye fra Hedda sin munn er: 

"Mamma, vet ka?" 

"Tili mamma" 

"Koffor det?"

Dette er bare litt jeg husker for det kommer mye nytt hele tiden nå føler jeg. Men disse gjør at jeg må le og virkelig nyter å ha en jente fra Bergen som kan si rrrrrrrrr =)

Ingen kommentarer: