lørdag 21. mars 2009

Alternativmesse i Grieghallen

Denne helgen er det Messe i Bergen og jeg måtte ha også denne med meg. Etter lørdagsfrokost med familien hoppet jeg i dusjen og gjorde meg klar for noen barnefrie timer, hvilken herlighet! Det blir litt etterlengtet når pappaen jobber borte hele uken og er hjemme bare litt i helgene.

I Dovregubbenshall var det fullt av utstillere, healere, klarsynte, livsveiledere, folk som driver med håndanalyse og masse annet spennende. Bare å komme inn i hallen er magisk, alle luktene fra røkelser, dempet belysning, meditasjonsmusikk, forsiktig tromming fra sjamaner, hyggelige søkende mennesker. Jeg brukte omtrent 3 timer der inne i dag, inkludert lunsj med Grete, og da kunne jeg nok vært lenger. Jeg gikk rundt og bare så på at andre fikk behandling, noen ble lagt tarotkort for, andre kjøpte steiner mens noen fikk veiledning i forhold til helsesituasjon. Kvalitetstid for mor dette, veldig behagelig! Premien min ble i dag en bok som heter The Secret, som jeg gleder meg masse til å lese =) 

Etter endt messe-besøk møtte jeg gjengen min ved Den Blå steinen. Da gikk turen hjemover for å nyte pita-taco-lørdagsmiddag som har blitt en tradisjon her i huset. 

Fortsatt god helg til dere som er innom! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har vært på alternativ messe her nede i Larvik også,spennende det.

Alle oss sa...

Var på messen her i Oslo i fjor, en ganske spennende messe. Mye alternativt og mye mellom himmel og jord :-) Den boka tror jeg er knall bra, min gode venninne bruker den masse.Nyt :-)