tirsdag 29. mars 2011

En stor dag!

I dag etter frokosten i barnehagen kom Hedda løpende inn til meg og hadde noe å vise! Plutselig hadde hun ikke en løs tann lenger, den var borte. Den stolte fine jenten min smilte det største tannløse smilet og jeg ble så stolt! Selvom hun er 4,5 år og tidlig ute med tannfellig, er dette stas :)
Dessverre er tannen bokstavelig talt borte i og med at den forsvant ned i magen sammen med frokosten, men vi har nå skrevet et lite brev til tannfeen. Kanskje hun kommer og det blir en liten overraskelse allikevel :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen!
Måtte innom en liten tur igjen, følger med deg nå vet du:)Måtte ha litt tidsfordtriv mens min kjære ser ferdig tv2sporten..
Og for et herlig bilde av ditt tannløse sjarmtroll som møtte meg!!Eldstemann min er like gammel, men har foreløpig ikke begynt med tannfellingen, men det ser spennende ut:)
Bare sånn for å skifte helt tema her,så er eg forresten sikkert den eneste som fortsatt ikkje har komt meg på facebook enda, så det er altså grunnen til at eg ikkje har kontaktet deg der.Bare sånn visst du lurte altså... Men mulig eg må bryte alle mine prinsipper, slippe "nettredselen" fri og utlevere meg litt på nettet eg også. Men enn så lenge slenger eg meg på sofaen og tar helg! Ha en fortreffelig helg du også!
Klem Elin

Janicke sa...

Hei igjen Elin. Så koselig at du følger med her på bloggen!
Hedda er jo bare 4,5 år så hun er jo litt tidlig ute når det gjelder å miste tenner, men stas var det ja :)

Håper du bøyer deg for "presset" og registrer deg på Facebook. Det er veldig kjekt å ha den måten å snakke med folk på. Og skulle du ikke like deg der, så er det ikke verre enn å ikke bruke det ;)

Nyt helgen :) Klem fra Janicke