tirsdag 9. februar 2010

Tirsdag og sooooolskinn :)

I dag har jeg sovet til kl 10 og det var nydelig. Pappaen kjørte Hedda i barnehagen og da nyter jeg varmen fra dynen litt ekstra :)
I dag er planen å kjøpe knapper til den nye strikkejakken min som May-lill har strikket til meg :) Den trenger 3 litt store knapper før jeg kan bruke den. Jakken kan du se her. Det er utrolig kjekt å kunne kjøpe garn og få tilbake et ferdig produkt, tusen hjertelig takk ♥ Da jeg fikk jakken lå det også to overraskelser med i pakken. En ulltrøye til lille frøken dings og noen kjempe gode strikkesokker til meg. Er vi heldig, jeg bare spør?
032
Ha en flott tirsdag der ute :)

2 kommentarer:

May-lill sa...

Det var bra att alt falt i smak. Må vell tenke litt på Norvald neste gang. Stakker han.Klem til dere alle

Janicke sa...

Må du? Hehehe. Jeg bare tuller. Han hadde nok blitt veldig glad for noen varme deilige sokker han og :)